повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Обмін та повернення товарів здійснюється поштовими компаніями "Нова пошта".
Для вирішення питань обміну та повернення товарів – зателефонуйте +380 (97) 903-92-51 або напишіть електронний лист на пошту andriydetali25@gmail.com
Умови повернення товарів належної якості
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", ви можете протягом 14 днів з моменту замовлення повернути товари за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обмінюватися товаром належної якості протягом чотирнадцяти днів.
Обмін товару належної якості провадиться:
якщо він не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд;
споживчі властивості, пломби, ярлики;
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Обмін товару належної якості провадиться:
якщо він не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд;
споживчі властивості, пломби, ярлики;
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Адреса для повернення
с. Вовчинець відділення №1
Максимов Андрій
тел. 0993770466
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.